Standaard opdrachten zijn taken die 'los' aan een traject kunnen worden toegevoegd. Ze kunnen ook worden toegewezen aan andere gebruikers, welke de opdrachten dan in hun overzicht krijgen. Standaard opdrachten hebben hun eigen bibliotheek. Zometeen lees je hoe dat werkt.


INHOUDSOPGAVE


Stap 1. Ga in nieuw beheer naar Dienstverlening en open Taakbibliotheken

Stap 2. Kies voor Toevoegen en klik vervolgens op Taak.


Stap 3. Kies voor de Standaard Opdrachten taakbibliotheek en kies een bijpassende naam en sla vervolgens op.




Stap 5. Vul alle gewenste velden in zoals je dat zou doen bij een nieuwe taak.

Meer over het invullen van de opdracht vind je hier.


Stap 6. Van een taak kan een verrichting gemaakt worden. Dit staat beschreven in de module CMM. Lees hier meer.


Stap 7. Geef aan bij welke protocolvariaties de standaard opdracht gebruikt kan worden. Koppel je niets, dan is de opdracht nooit te selecteren. 

Meer over het koppelen van de opdracht aan protocolvariaties vind je hier.


Stap 8. Autoriseer de juiste gebruiker(s)(groep)(en) voor de nieuwe standaard opdracht. 

Hoe je de juiste gebruiker(s)(groep)(en) autoriseert lees hier.


Stap 9. Lees in Opdrachten, notities en overige trajecten hoe je standaard opdrachten gebruikt in de Xpert Suite.