Huidige status / current status


Momenteel zijn er geen storingen bekend op het Xpert Suite platform.



Historie / history


Nederlands
English
Woensdag 13 september 2023 10:50

De problemen met WeSeeDo zijn weer verholpen.

Wednesday 13 September 2023 10:50

The technical difficulties with WeSeeDo are solved.

Woensdag 13 september 2023 10:15

Momenteel ondervindt WeeSeeDo een storing waardoor er hinder ervaren kan worden bij het opstarten van gesprekken. WeeSeeDo is er druk mee bezig deze problemen te verhelpen.

Wij houden jullie op de hoogte van de status van deze verstoring. Sorry voor het ongemak, wij balen hier ook van!

Wednesday 13 September 2023 10:15

At the moment WeeSeeDo has an outage. You may experience issues when starting a consult. WeSeeDo is working hard on a solution.

We will inform you here about any updates. Sorry for the inconvenience, we don’t like this either!
Bericht donderdag 31 augustus 2023 20:00

Volgens de logs van onze SMS-dienst worden ook berichten aan het KPN-netwerk weer snel bezorgd.

Om toegang te houden tot je account, ook bij storing van een mobiel netwerk, is het verstandig om een tweede 2-factor methode toe te voegen. Gebruik een authenticatie-app bijvoorbeeld. Je kunt dan altijd via deze methode alsnog inloggen. Deze kun je toevoegen via de 'gebruikersinstellingen'

 

Gebruikersinstellingen - Kopje 'Twee stappen authenticatie'


Message Thursday augustus 31 2023 20:00

According to the logs of our SMS-provider, all messages that use the KPN network should be delivered swiftly again.

To prevent not being able to login to the Xpert Suite due to problems like this one, we advice users to add other 2-factor authentication methods, such as using an 'authentication app'. Users can add these extra options at the 'user settings'.

 

User settings - Header 'Twee stappen authenticatie'


Bericht donderdag 31 augustus 2023 14:15

Hallo!

Helaas melden meerdere gebruikers een storing bij het inloggen.  

 

Er zijn problemen met het ontvangen van de 2fa SMS code bij ontvangers, welke gebruik maken van het KPN netwerk.

Wanneer een gebruiker geen SMS code ontvangt, neem dan het volgende stappenplan door.

 

Ik ontvang geen SMS om in te loggen. Wat nu?

Message Thursday August 31 2023 14:15

Hi there! 

 

Unfortunately, we have received multiple reports from users who are unable to log on. 

 

There are problems with receiving the 2fa SMS code. Users that use the KPN network may encounter these problems.

When a user does not receive a SMS code, follow the steps below.

 

I am not receiving a SMS code to log on. What now?


Bericht vrij 7 juli 2023 13:00 uur


Hallo!

Dit Servicebericht is voor gebruikers van de module Digitaal Melden in de Xpert Suite (DigiZSM).


Vanaf 12 juli 2023 00:00 tot 06:00 worden ingestuurde meldingen naar UWV Digipoort later verwerkt in verband met onderhoud bij het UWV.

 

De meldingen die in deze periode naar UWV Digipoort ingestuurd worden, worden door het UWV in een digitale wachtrij geplaatst. Zodra het onderhoud afgerond is, zullen de ingestuurde meldingen in deze wachtrij door het UWV verwerkt worden. Uiteraard wordt de originele datum van de inzending vanuit de XS geregistreerd.


Daarna kan in de XS een verwerkingsverslag opgehaald worden. Naar verwachting is dit weer mogelijk na 6:00 op 12 juli. 


Via de Xpert Suite rapportage "VerstuurdeDocumentenSindsPeildatum" in de map Functioneel Beheer kunnen de ingezonden meldingen inclusief de status bekeken worden. De status "Verzonden" geeft aan dat het bericht nog niet aangekomen is bij het UWV.


Wij raden aan om na 6:00 alle ingestuurde meldingen goed te monitoren op de status zodat tijdig actie ondernomen kan worden richting het UWV. 


Uiteraard is de Xpert Desk graag van dienst bij aanvullende vragen.



Bericht di 9 mei 2023 15:30 uur


Hallo!

Dit Servicebericht is voor gebruikers van de module Digitaal Melden in de Xpert Suite (DigiZSM).


Vanaf 17 mei 2023 18:00 tot en met woensdag 17 mei 2023 23:59 worden ingestuurde meldingen naar UWV Digipoort later verwerkt in verband met onderhoud bij het UWV.

 

De meldingen die in deze periode naar UWV Digipoort ingestuurd worden, worden door het UWV in een digitale wachtrij geplaatst. Zodra het onderhoud afgerond is, zullen de ingestuurde meldingen in deze wachtrij door het UWV verwerkt worden. Uiteraard wordt de originele datum van de inzending vanuit de XS geregistreerd.


Daarna kan in de XS een verwerkingsverslag opgehaald worden. Naar verwachting is dit weer mogelijk op donderdag 18 mei. 


Via de Xpert Suite rapportage "VerstuurdeDocumentenSindsPeildatum" in de map Functioneel Beheer kunnen de ingezonden meldingen inclusief de status bekeken worden. De status "Verzonden" geeft aan dat het bericht nog niet aangekomen is bij het UWV.


Wij raden aan om vanaf donderdag 18 mei alle ingestuurde meldingen goed te monitoren op de status zodat tijdig actie ondernomen kan worden richting het UWV. 


Uiteraard is de Xpert Desk graag van dienst bij aanvullende vragen.



Bericht do 2 maart 2023 10:45 uur


De problemen met DigiZSM zijn weer verholpen.

Bericht woe 1 maart 2023 08:00 uur


Hallo!

Dit Servicebericht is voor gebruikers van de module Digitaal Melden in de Xpert Suite (DigiZSM).


Op dit moment is er sprake van een storing bij de Digipoort. Logius heeft de storing in onderzoek. 


Wij houden jullie op de hoogte van de status van deze verstoring. Sorry voor het ongemak, wij balen hier ook van!


Uiteraard is de Xpert Desk graag van dienst bij aanvullende vragen.



Bericht di 14 februari 2023 10.00


De problemen met de WeSeeDo zijn weer verholpen. 


Message Tue Feb 14 2023 10:00 AM

The technical difficulties with WeSeeDo are solved.

Bericht ma 13 februari 2023 12.48


Momenteel ondervindt WeeSeeDo een storing waardoor er hinder ervaren kan worden bij het opstarten van gesprekken. WeeSeeDo is er druk mee bezig deze problemen te verhelpen.


Wij houden jullie op de hoogte van de status van deze verstoring. Sorry voor het ongemak, wij balen hier ook van!


Message Mon Feb 13 2023 12:48 PM

At the moment WeeSeeDo has an outage. You may experience issues when starting a consult. WeSeeDo is working hard on a solution.

We will inform you here about any updates. Sorry for the inconvenience, we don’t like this either!

Bericht do 9 februari 2023 10.00


De problemen met de WeSeeDo zijn weer verholpen. 


Message Thu Feb 9 2023 10:00 AM

The technical difficulties with WeSeeDo are solved.

Bericht do 9 februari 2023 9.00


Momenteel ondervindt WeeSeeDo een storing waardoor video spreekuren niet uitgevoerd kunnen worden. WeeSeeDo is er druk mee bezig deze problemen te verhelpen.


Wij houden jullie op de hoogte van de status van deze verstoring. Sorry voor het ongemak, wij balen hier ook van!


Message Thu Feb 9 2023 9:00 AM

At the moment WeeSeeDo has an outage. Video consultations can't be executed at this moment. WeSeeDo is working hard on a solution.

We will inform you here about any updates. Sorry for the inconvenience, we don’t like this either!