Project 

Actie nodig(Handmatige) omzetting vanafAutomatische omzetting opDeactivatie/ Verwijdering
Emailsignaal taken o.b.v. rtf sjablonen Ja03-01-2024n.v.t.29-05-2025
SpreekurenschermJa13-01-202423-01-202527-03-2025

Nieuw uiterlijk

Ja03-01-2024ACC: 20-09-2024
PRD: 23-01-2025
27-03-2025

Oude im-& exports 

Ja03-01-2024n.v.t.29-05-2025
Wizard (Agenda)
Ja16-05-202409-04-2024
29-05-2025


De status m.b.t. klassiek beheer kun je hier vinden: Klassiek beheer


Let op! Ieder van de End Of Life projecten heeft impact. 


Denk hierbij aan het informeren van de organisatie en eindgebruikers over een andere werkwijze, ander uiterlijk of handmatige beheersacties die uitgevoerd moeten worden om de omzetting succesvol te voltooien. 


Bekijk deze projecten goed en ga zo snel mogelijk aan de slag met de benodigde acties! Dit geeft jouw organisatie de mogelijkheid in kleine stapjes te wennen en geeft ons de mogelijkheid tijdig eventuele feedback te verwerken.



Uitleg van de fases
Fase 0 – Ontwikkeling / AankondigingWe zijn bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteit.

Er is nog geen planning over wanneer deze functionaliteit beschikbaar is en de oude gedeactiveerd/verwijderd wordt.

Fase 1 – 

Beschikbaar voor (handmatige) omzetting

De nieuwe functionaliteit is getest en is beschikbaar voor (handmatige) omzetting.

Als automatische transitie mogelijk is, dan wordt deze samen met het releasen van de nieuwe functionaliteit direct uitgevoerd.
Anders kunnen functioneel beheerders starten met het (gefaseerd) in gebruik nemen van de nieuwe functionaliteit. Ons advies is om dit niet uit te stellen.

Fase 2 – 

Transitie 

Voor het verwijderen van de oude functionaliteit is een harde einddatum bepaald. 


Functioneel beheerders moeten actief aan de slag om de transitie tijdig afgerond te hebben.

Fase 3 – 

Deactivatie/ Verwijdering

De transitie naar de nieuwe functionaliteit wordt afgerond. 


Bij afronding van deze fase wordt de oude functionaliteit definitief verwijderd en is deze niet meer beschikbaar.