INHOUDSOPGAVE


Allereerst moet een gebruikersgroep worden ingesteld als Casemanagementteam.


Stap 1. Log in bij Xpert Suite (XS), ga linksonder naar Beheer.


 


Stap 2. Klik in het linker menu op Gebruikers.

Klik vervolgens op Gebruikersbeheer.


 

 


Stap 3. Selecteer de gewenste gebruikersgroep.

Zoek de betreffende gebruiker in het menu waarvan je de autorisaties wil zien/wijzigen en klik op de naam. 

Vink de opties “Gebruikersgroep tevens een Case management team gebruiker” en “Gebruikersgroep is tevens een Klantteam gebruiker” aan en klik op Opslaan. Je kunt hierbij ook nog "Gebruikersgroep is niet verplicht instelbaar als casemanagementteam-gebruiker" aanvinken als het niet altijd verplicht is een gebruiker van deze groep toe te wijzen aan een organisatieonderdeel.

 


Stap 4. Maak extra gebruikers aan. 

Maak extra gebruikers aan onder dit nieuwe case managementteam zodat het in te richten team compleet is.

Na het instellen van een Casemanagementteam op gebruikersgroepsniveau maak je een klantteam aan en per gebruikersgroep die ingesteld staat als casemanagementteam selecteer je een klantteamcoördinator.
 


Stap 5. Voeg het klantteam toe.

Ga in Klassiek Beheer naar 1. Organisatiestructuur, vervolgens rechter muisklik op Klantteamdossiers. Klik op Klanttteam toevoegen. 


 

 

Stap 6. Selecteer de gebruikersgroep/coördinator voor het klantteam. 

Geef het nieuwe klantteam een naam en kies vervolgens uit de beschikbare opties de gewenste gebruikersgroep voor het klantteam en de gewenste klantteamcoördinator (in onderstaand voorbeeld “Gebruiker 39”).