Veelgestelde vragen


Hoe lang wordt mijn data bewaard?

Summarize-It maakt gebruik van 3 componenten: XpertSuite, ChatGPT en Whisper. De audio (upload of opname) wordt tijdelijk opgeslagen in XS. Deze versturen we naar Whisper om een transcript te maken. Dat transcript voeden we aan ChatGPT voor een samenvatting. 

  • De Transcripts worden 1 dag bewaard binnen XS.
  • De Logging wordt 30 dagen bewaard op de servers van Micrsoft Azure (ChatGPT en Whisper).
  • De samenvattingen worden niet actief bewaard (deze moet je kopieren en plakken om ergens op te slaan).


Waar staat mijn data?

  • Voor ChatGPT en Whisper maken we gebruik van de servers van Microsoft Azure. Hiermee kun je volledig compliant werken volgens de Europese privacy- en AI-wetgeving.


Hoe veilig is mijn data in relatie tot het gebruik van Whisper en ChatGPT?

  • Voor beide diensten wordt er geen actieve opslag van historische aangeleverde geluidsfragmenten of gegenereerde samenvattingen gedaan. Alleen de uiteindelijke samenvatting wordt aangeboden aan de gebruiker via de browser. De gebruiker kan deze samenvatting b.v. in de Xpert Suite in het dossier opslaan.
  • Beide diensten bewaren de aanroepen van deze algoritmes in de log-backups voor maximaal 30 dagen. 
  • Bij beide diensten wordt de data niet gebruikt t.b.v. trainingsdoeleinden.
  • En de servers van Microsoft Azure zijn heel goed beveiligd.


Kan ik zelf samenvatting types aanmaken?

  • De samenvatting types zijn in beheer van Otherside at Work. Het is mogelijk hier nieuwe types aan toe te voegen met de hulp van 1 van onze AI-Consultants.


Ik heb per ongeluk mijn samenvatting gesloten, waar kan ik deze terugvinden?

  • Met versie 8.28 die is gelanceerd op 18 juli 2024 zijn deze transcripts niet terug te vinden. Als het scherm is gesloten moet het audio bestand (of de tekst) opnieuw toegevoegd worden om een nieuwe samenvatting te maken. Op het moment van schrijven zijn we bezig met het maken van een pagina waar de transcripts teruggevonden kunnen worden.


Wat moet ik doen als mijn samenvatting niet klopt?

  • Je kunt een nieuwe samenvatting maken door opnieuw op samenvatten te klikken of een ander samenvattingstype te kiezen. Als het meerdere keren niet klopt, neem dan contact met ons op. 


Werkt Summarize-It ook in andere talen?

  • Ja, maar hiervoor moeten de achterliggende prompts wel aangepast worden. Als de wens er is om Summarize-It in andere talen dan Nederlands te gebruiken neem dan contact met ons op. 


Kan ik in plaats van een bestand uploaden ook een spreekuur opnemen?

  • Het opnemen van audio is een feature die binnenkort beschikbaar komt binnen XS. Ook zijn we samen met WeSeeDo aan het kijken naar integratiemogelijkheden. In de toekomst komt er hier de mogelijkheid om automatisch vanuit WeSeeDo het transcript te ontvangen zodat je deze kunt gebruiken om samenvattingen van te maken.