Wanneer een of meerdere gebruikers een traagheid in ons systeem ervaart, willen we dat natuurlijk graag weten. Hieronder geven we aan welke informatie we graag ontvangen:


  • Is de traagheid enkel beperkt tot Xpert Suite, of zijn er meerdere websites die traagheid ervaren?
    • Indien de traagheid zich niet beperkt tot Xpert Suite raden we aan om eerst te controleren of er wellicht een probleem/storing bij de internet provider is.


  • Welke browser wordt er gebruikt?
    • Is de internethistorie [inclusief cookies] al verwijderd?
    • Is het al in een andere browser geprobeerd?
    • Wordt er via een VPN verbinding gewerkt?
    • Wanneer er verbinding wordt gemaakt met een hotspot, blijft het probleem zich dan voordoen?


  • Zijn er meerdere gebruikers die dit probleem ervaren?
    • Zitten al deze gebruikers op dezelfde locatie?

  • Komt het issue binnen 1 scherm voor of binnen de hele XS omgeving? Probeer zo goed mogelijk te beschrijven in welk scherm of bij welke handeling je tegen problemen aan loopt.

  • Krijgen de gebruikers een foutmelding?
    • In dat geval ontvangen we graag een screenshot van de foutmelding. Inclusief datum en tijdstip van de foutmelding en de gebruikersnaam van de betreffende gebruiker.




Bij het aanmaken van een ticket raden we aan om ook gebruik te maken van onze 'checklist performance'. Deze vind je terug onderaan dit artikel, gebruik deze om de stappen te doorlopen en stuur deze mee wanneer je een ticket aan maakt.