INHOUDSOPGAVE
- 1. Autorisatie voor ticketportaal
- 2. Inloggen bij Xpert Support Center
- 3. Tickets raadplegen en inschieten
Otherside at Work heeft een kennisportaal genaamd de Xpert Support Center (XSC). Geautoriseerde Xpert Suite gebruikers kunnen inloggen in XSC, om tickets in te schieten en de status hiervan te bekijken. Hieronder staat uitgelegd hoe dit kan.
1. Autorisatie voor ticketportaal
Allereerst moet je via de database geautoriseerd zijn voor het ticketportaal om toegang te kunnen krijgen. Deze autorisatie kun je enkel aanvragen als superbeheerder van de Xpert Suite, of als key-user wanneer er geen superbeheerders werkzaam zijn. Deze verzoeken kunnen aangevraagd worden via:
- Een collega superbeheerder;
- xpertdesk@othersideatwork.nl
2. Inloggen bij Xpert Support Center
Geautoriseerde gebruikers kunnen inloggen via de Xpert Suite door op de widget te klikken. Deze widget heeft als icoon een werknemer met een headset op. Deze ziet er als volgt uit:
Deze leidt je rechtstreeks naar de pagina waar je kunt inloggen. Onderstaand visueel gezien hoe je kunt inloggen:
3. Tickets raadplegen en inschieten
Hierna kun je rechtsboven jouw tickets raadplegen. Deze knop staat nu op de plek van de inlogbutton van bovenstaand screenshot.
Bij het raadplegen van jouw tickets, kun je alle ingeschoten tickets zien, een nieuw ticket inschieten, of je tickets exporteren.
Een nieuw ticket inschieten kan ook via het portaal. Hierin is het verplicht om het mailadres, onderwerp, hoofdcategorie en omschrijving in te vullen.
Daarnaast kun je meerdere artikelen raadplegen binnen in de kennisbank. Deze kennisbank wordt gaandeweg steeds meer gevuld met FAQ’s, Releasenotes, Instructies enzovoorts.