Agenda
De volgende generieke rapportages met betrekking tot de module XS Calendar zijn beschikbaar. Standaard worden deze in de statistiekenmap 'AgendaXpert' geplaatst.
- AfsprakenContactgegevens(zonderAutorisatiefilter)
Dit rapport toont informatie over alle ingeplande afspraken die over een in te stellen aantal weken. Om dit rapport te kunnen inzien zijn beheerders rechten nodig. Er worden onder andere contactgegevens van de medewerker getoond.
- AfsprakenOpLocaties
Alle afspraken worden getoond die vallen binnen de selectieperiode en de geselecteerde locatie en afspraakstatus.
- AfsprakenOverzicht
Toont de (geplande) afspraken en relevante infomatie met de mogelijkheid om te filteren op periode, afspraaksoort en afspraakstatus. Indien van toepassing worden er ook enkele verrichtinggegevens getoond, echter niet iedere afspraak in dit overzicht wordt een verrichting.
- Bezetting_Behandelaars
Per behandelaar worden enkele meetwaarden rondom bezetting getoond; de bezettingsgraad, de beschikbare, geannuleerde, no show en geplande tijd.
- Dashboard afspraken
Dashboard met gegevens over spreekuren die tijdens een traject hebben plaatsgevonden, gratisch weergegeven met een uitsplitsing naar verschillende gezichtspunten; protocolvariatie, gebruiker en maand. Ook is het mogelijk om een eventueel cijfer vanuit een evaluatie van het spreekuur of traject terug te laten komen. Zie voor de inrichting hiervan het XSC artikel (Instructie inrichting standaardformulierveld 'Evaluatiecijfer' : othersideatwork)
- Overzicht afspraken met werknemers
Dit overzicht toont alle afspraken die direct gekoppeld zijn aan werknemers. Per afspraak worden relevante informatie getoond rondom de werknemer en de afspraak, met ondere andere de tijd tussen het inplannen en uitvoeren van de afspraak.
- Planning_Spreekuur_Verzoeken
Toont per gebruiker(sgroep) het aantal behandelde spreekuurverzoeken in de geselecteerde periode, met een aantal meetwaardes zoals het percentage op tijd, gemiddelde looptijd en aantal uitgevoerd, uitgesteld en vervallen.
- Planningsevaluatie
De ingeplande afspraken van de geselecteerde gebruikersgroep wordt samengevat per planner en behandelaar, door de totaalcijfers te tonen van de geplande, geregistreerde, no show en geannuleerde tijd.
- Trajecten met eerstvolgende afspraak
Met dit rapport kan er worden gemonitord of er opvolging wordt gegeven aan een traject door middel van spreekuren. Standaard worden alle lopende verzuimprotocollen getoond, maar middels een filter is er de mogelijkheid om ook andere protocollen te selecteren. Van deze lopende trajecten worden de medewerkergegevens getoond en trajectinformatie zoals de trajectduur en de startdatum van het traject. Indien van toepassing is de eerstvolgende geplande afspraakdatum te zien, indien deze kolom leeg is dan is er geen afspraak in de toekomst gepland. De ingelogde gebruiker ziet alleen de trajecten waar hij of zij geautoriseerd voor is. De kolom 'Spreekuursoort' wordt alleen getoond als de ingelogde gebruiker daarvoor is geautoriseerd.