In Xpert Suite is het mogelijk om om een mail signaal in te stellen bij urgente taken.

Wanneer een gebruiker een taak krijgt die urgent is, wordt er een mailsignaal naar het mail adres wat de gebruiker opgevoerd heeft verzonden.



Hoe stel je in dat een gebruikersgroep of gebruikersrol een mail krijgt bij urgente taken?



Stap 1: Ga naar pagina 2 in klassiek beheer op je gebruikersgroep of gebruikersrol

  • Vink het vinkje aan "Gebruiker e-mailen bij urgente taken" en sla op



Stap 2: Erf de autorisaties over op de groep/rol

  • Ga in klassiek beheer naar de groep of rol en klik op de rechtermuisknop en kies "autorisatie erven". Vink daarbij de hieronder roodomrande optie aan!


Stap 3: Stel in jouw eigen XpertSuite gebruikersaccount jouw voorkeur in

Log in op jouw gebruikersportaal en ga naar instellingen. Onder het kopje taken, kan je jouw frequentievoorkeur opgeven voor hoeveel mailsignalen er ontvangen wensen te worden.

 

Binnen (nu nog klassiek) gebruikersbeheer kun je bij een gebruiker aanvinken ‘Gebruiker e-mailen bij urgente taken’ en daarbij geef je dan aan hoe vaak dit moet gebeuren (dagelijks/wekelijks/ maandelijks/alleen op werkdagen). Hierbij hoorde een e-mailsjabloon in het nieuwe beheer (TaskAlertService), maar dit sjabloon was niet te beheren.

 

Aanpassen van e-mailberichten voor urgente taken via berichtsjablonen 

Bij gebruikersbeheer kan je bij een gebruiker het vinkje ‘Gebruiker e-mailen bij urgente taken’ worden aangevinkt. Hierbij geef je aan hoe vaak dit moet gebeuren (dagelijks, wekelijks, maandelijks of alleen op werkdagen). Het bijbehorende e-mailsjabloon staat bij Berichtsjablonen en kan daar naar wens worden aangepast.

 

Afbeelding met tekst, schermopname, software, Computerpictogram 
Automatisch gegenereerde beschrijving