INHOUDSOPGAVE
Onder het tabje 'Instellingen' linksonder op de startpagina kan iedere gebruiker zijn persoonlijke instellingen beheren. Hier vind je het tabblad 'Email & Agenda' waar verschillende instellingen gedaan kunnen worden specifiek voor jouw account.
E-mailinstellingen
Hier kun je een standaard emailadres ingeven. Dit is het emailadres waarop je mails ontvangt die verzonden worden vanuit de applicatie. Ook krijg je hier de mogelijkheid om een standaard emailhandtekening in te stellen
Veilig communiceren-instellingen
Dit zijn de instellingen die betrekking hebben op de module 'veilig communiceren'.
1. Hier kun je instellen of je berichtnotificaties wilt ontvangen op het ingestelde emailadres
2. Ook hier kun je een standaard handtekening invoeren. Deze wordt gebruikt bij berichten die verstuurd worden vanuit veilig communiceren. Deze wordt alleen meegestuurd bij het eerste bericht binnen een dialoog.
3. Hier kun je automatische antwoorden instellen bij afwezigheid
4. Hier kun je de ontvangstbewaking instellen
Agenda-instellingen
Daarnaast heb je nog standaard instellingen met betrekking tot de agenda:
Agenda synchroniseren
Hier staan de instellingen met betrekking tot het synchroniseren van de agenda. Als alle configuraties gedaan zijn voor het instellen van een externe mailserver dan kun je hier je synchronisatie instellen. Je kunt de keuze instellen voor de synchronisatie bijvoorbeeld Office 365 of Google Calendar. Vervolgens kun je het emailadres ingeven waarmee je wilt synchroniseren