INHOUDSOPGAVE


Aangeboden bestanden en logverslagen

Binnen XS Connect is het voor een superbeheerder mogelijk om de logverslagen en de aangeboden bestanden in te zien van een binnenkomende koppeling. Op deze manier worden de logverslagen en aangeboden bestanden centraal inzichtelijk.


Niet alle superbeheerders hebben zomaar toegang tot al deze bestanden. Met name de aangeboden bestanden kunnen meer (persoons)gegevens bevatten dan een superbeheerder mag inzien. De autorisaties voor de inzage van logverslagen en aangeboden bestanden, hangen samen met de datakluis rechten voor een gebruiker in combinatie met de werkgeverscope van de koppeling.


Indien een gebruiker niet geautoriseerd is voor alle werkgevers die in de werkgeverscope van de koppeling vallen, is het voor deze gebruiker niet mogelijk om logverslagen en aangeboden bestanden te openen.


Bij koppelingen waarin grote aantallen bestanden worden verwerkt, worden enkel de 1000 meest recente logverslagen getoond vanwege performanceverbeteringen. Inzage in oudere logverslagen kunnen via filtermogelijkheden alsnog bereikt worden.


Om de performance te verbeteren wordt er nu gebruik gemaakt van paginering. Alleen de 1000 meest recente logverslagen worden geladen. Als er inzage in oudere logverslagen gewenst zijn, kun je de filtermogelijkheden aan de linker kant verkleinen. 



Status importer

In XS Connect is bij een klantaccount de knop ‘Status Importer’ toegevoegd. Hiermee is de wachtrij en verwerkingsstatus van aangeboden bestanden inzichtelijk. Gebruikers met de optie om een koppeling te herstarten kunnen dit in dit scherm uitvoeren, ook zijn de verwerkings-instellingen en het geconverteerde bestand vanuit dit overzicht te downloaden.

In het geval van teveel karakters in kolommen binnen de koppeling zal de koppeling niet meer in de foutstand schieten, hierdoor zal er wel een extra logmelding zijn op het logverslag, controleer hiervoor het logverslag om de acties/kolommen waarbij dit fout is gegaan na te lopen.