Heb je een functionele vraag over het gebruik van de Xpert Suite, of krijg je een technische foutmelding? Kijk allereerst verder hier op het Xpert Support Center of het onderwerp mogelijk al is verwerkt in een artikel. Wij vullen de artikelen periodiek aan, dus controleer het regelmatig.


Staat er nog geen artikel? Dan kun je een ticket aanmaken. Wanneer je een ticket instuurt, zorg er dan voor dat de volgende informatie zo nauwkeurig mogelijk beschreven is:


  • Een duidelijke en gedetailleerde omschrijving van het probleem. (Vermeld een traject- of dossiernummer, eventueel  aangevuld met een achternaam of gebruikersnaam.)
  • Een duidelijke omschrijving wanneer het probleem ontstond. (Denk hierbij aan het vermelden van welke stappen er werden gezet voor het probleem ontstond.)
  • Welke stappen je zelf al hebt gezet om het probleem eventueel te verhelpen?
  • Welke gebruiker (gebruikersnaam) heeft hier last van?
  • Is het één gebruiker of zijn het meerdere gebruikers die het probleem hebben?
  • Hoe laat ontstond het probleem? (Dit is essentieel om te vermelden bij een foutmelding!)


LET OP:  Wanneer je een ticket zo volledig mogelijk aanlevert, kan deze sneller worden opgepakt.


Schermafbeelding

Om het probleem te verduidelijken kun je een schermafbeelding mee sturen van de eventuele foutmelding, of waar het probleem zich voordoet. Let er wel op dat er geen onnodige (bijzondere) persoonsgegevens zichtbaar zijn op de schermafbeelding, anders wordt het ticket niet in behandeling genomen. Aanlevering dient conform AVG te zijn.


Mag ik wel een ticket insturen?

Wanneer je twijfelt of je wel een ticket in mag sturen, is het raadzaam eerst met de Functioneel Beheerder binnen je bedrijf te overleggen.