INHOUDSOPGAVE


Binnen Xpert Suite kun je documenten mailen, eventueel met een op maat gemaakte tekst in de mail.


Documenten e-mailen


Stap 1. Ga in het betreffende dossier naar de tab Trajectendossier.



Stap 2. Klik op de naam van het document (indien er meerdere versies zijn, let op welke versie je selecteert).




Stap 3. Het document opent. Klik op de knop E-mailen.

Geef de afzender, ontvanger, cc/bcc en klik op Versturen.




E-mailsjablonen


In een e-mailsjabloon kan een op maat gemaakte tekst worden toegevoegd. Het mailsjabloon kan vervolgens worden gekoppeld aan zaken die vanuit de Xpert Suite verstuurd worden zoals een oproepbrief, reminder voor een spreekuur of document.


Stap 1. Ga naar het Beheer scherm.



Stap 2. Selecteer bij Applicatie instellingen het kopje E-mail sjablonen.




Stap 3. Maak een nieuw sjabloon aan door te klikken op + Nieuw sjabloon.

Vul de velden in en kies op Opslaan.



Let op; wanneer het gewenste sjabloon wordt aangemaakt voor een sms reminder, moet het vinkje voor Met opmaak worden uitgevinkt. SMS reminders mogen geen opmaak bevatten, anders kunnen ze niet geselecteerd worden (zie stap 6).

Voer een naam en code in. De code kan vaak gelijk zijn aan de naam.

 

 

 Voer een mailadres bij Afzender in.

De ontvanger ziet dit mailadres als afzender in de mail staan. Hierbij staat ook een standaard algemeen mailadres van XpertSuite.

 

 

 

Geef het onderwerp van de mail aan.

 

 

 

Je kunt kiezen voor met of zonder opmaak. Standaard staat Met opmaak aangevinkt. Zoals gezegd, SMS reminders mogen geen opmaak bevatten, anders kunnen ze niet geselecteerd worden

 

  

 

Je kunt nu de inhoud van de mail vormgeven in het veld Inhoud .

Typ hier de inhoud zoals je wilt dat deze ook inde geautomatiseerd verstuurde mail verschijnt. Het is hierbij ook mogelijk om datavelden te gebruiken. Denk hierbij aan:

  • Naam werkgever: [ Naam Werkgever ]
  • Bezoekadres wat is ingesteld bij de werkgever: [ BezoekAdres Adres Werkgever ]
  • Telefoonnummer wat is ingesteld bij de werkgever: [ TelNr Werkgever ]
  • Personeelsnummer van de werknemer: [ PersNr Werknemer ]
  • Achternaam van de werknemer: [ Achternaam Voorkeurshantering ]
  • Volledige naam van de werknemer: [ Naam Werknemer ]
  • Aanhef werknemer (De heer/ Mevrouw): [ De heer / Mevrouw (G1W) ]
  • Geboortedatum werknemer: [ Geb.datum (dd-mm-jjjj) Werknr ]
  • Adres werknemer: [ Adres Werknemer ]
  • Postcode werknemer: [ PC Werknemer ]
  • Plaatsnaam werknemer: [ Plaatsnaam Werknemer ]

 

Heeft u andere velden nodig, vraag het uw consultant of de XpertDesk van Otherside.

 

Wanneer de inhoud is gevuld en je hebt gekozen voor Met opmaak dan klik je op Naar html omzetten en vervolgens op Opslaan .

 

 


Stap 4. Om een e-mailsjabloon te koppelen aan een document, ga naar Klassiek Beheer.

Selecteer het document bij 9. Documenten of 11. Medische Protocol Module, kies voor E-mailvelden beheren, bepaal de gewenste instellingen en selecteer bij E-mailsjabloon het gewenste sjabloon. Klik op Opslaan.




Stap 5. Om een e-mailsjabloon te koppelen aan een oproepbrief, ga naar Klassiek Beheer.

Selecteer de oproepbrief bij 11. Medische Protocol Module / oproepbrieven, kies voor E-mailvelden beheren, bepaal de gewenste instellingen en selecteer bij E-mailsjabloon het gewenste sjabloon. Klik op Opslaan.



Stap 6. Om een e-mailsjabloon te koppelen aan een reminder voor een spreekuur, ga in Beheer naar Dienstverlening ->Spreekuursoorten.

Selecteer de spreekuursoort, scrol naar beneden bij Reminders en kies voor +toevoegen, vul de gegevens in en koppel het juiste sjabloon. Klik op Opslaan.



Let op; wanneer het gewenste sjabloon niet als optie omhoog komt in de lijst bij Type SMS, moet bij het Emailsjabloon het vinkje voor Met opmaak worden uitgevinkt.