INHOUDSOPGAVE



Binnen Xpert Suite kun je documenten mailen, eventueel met een op maat gemaakte tekst in de mail.


Documenten mailen


Stap 1. Ga in het betreffende dossier naar de tab Trajectendossier.



Stap 2. Klik op de naam van het document (indien er meerdere versies zijn, let op welke versie je selecteert).




Stap 3. Het document opent. Klik op de knop E-mailen.

Geef de afzender, ontvanger, cc/bcc en klik op Versturen.




Mailsjablonen


In een mailsjabloon kan een op maat gemaakte tekst worden toegevoegd. Het mailsjabloon kan vervolgens worden gekoppeld aan zaken die vanuit de Xpert Suite verstuurd worden zoals een oproepbrief, reminder voor een spreekuur of document.


Stap 1. Ga naar het Beheer scherm.



Stap 2. Selecteer bij Applicatie instellingen het kopje E-mail sjablonen.




Stap 3. Maak een nieuw sjabloon aan door te klikken op + Nieuw sjabloon.

Vul de velden in en kies op Opslaan.




Stap 4. Om een e-mailsjabloon te koppelen aan een document, ga naar Klassiek Beheer.

Selecteer het document bij 9. Documenten of 11. Medische Protocol Module, kies voor E-mailvelden beheren, bepaal de gewenste instellingen en selecteer bij E-mailsjabloon het gewenste sjabloon. Klik op Opslaan.




Stap 5. Om een e-mailsjabloon te koppelen aan een oproepbrief, ga naar Klassiek Beheer.

Selecteer de oproepbrief bij 11. Medische Protocol Module / oproepbrieven, kies voor E-mailvelden beheren, bepaal de gewenste instellingen en selecteer bij E-mailsjabloon het gewenste sjabloon. Klik op Opslaan.



Stap 6. Om een e-mailsjabloon te koppelen aan een reminder voor een spreekuur, ga in Beheer naar Dienstverlening ->Spreekuursoorten.

Selecteer de spreekuursoort, scrol naar beneden bij Reminders en kies voor +toevoegen, vul de gegevens in en koppel het juiste sjabloon. Klik op Opslaan.