INHOUDSOPGAVE
- Rapport: Casemanagementteams per werkgever
- Rapport: Casemanagementteams
- Stap 1. Klik de knop Statistieken op de home/actueel pagina.
- Stap 2. Selecteer de juiste map waar het rapport staat.
- Stap 3 Selecteer het rapport “Overzicht organisatie – klant – en verzuimteams”.
- Stap 4. Selecteer het casemanagementteam en de peildatum.
- Stap 5. Klik op Genereer rapport.
- Stap 6. Exporteer het rapport naar excel om een beter overzicht te krijgen.
Rapport: Casemanagementteams per werkgever
Met behulp van dit rapport kan je snel inzicht krijgen in de begeleiders (casemanagement leden) die toegewezen aan de geselecteerde werkgevers.
Dit rapport wordt nog niet bij elke klant aangezet, dit volgt later. Indien dit rapport wel eerder is gewenst, dan kan dit aangevraagd worden via de Xpert Desk
Alleen werkgevers waarvoor de ingelogde gebruiker geautoriseerd is, kunnen geselecteerd worden.
Rapport 'Casemanagementteams per werkgever' toont voor de geselecteerde werkgevers de verschillende verzuimteamrollen met de gebruikers die in deze rollen zitten. Verder worden nog een aantal anders gegevens over de werkgever getoond, zoals de map waarin de werkgever valt en het (geschatte) aantal werknemers op de peildatum.
Rapport: Casemanagementteams
Er is binnen Xpert Suite een rapport waarin de knooppunten en de primaire gebruikers staan. Dit rapport zal eerst door Otherside At Work beschikbaar moeten worden gesteld in de Rapportagemodule.
Stap 1. Klik de knop Statistieken op de home/actueel pagina.
Stap 2. Selecteer de juiste map waar het rapport staat.
Dit is vaak Autorisatie-instellingen, maar kan per klantomgeving verschillen.
Stap 3 Selecteer het rapport “Overzicht organisatie – klant – en verzuimteams”.
Stap 4. Selecteer het casemanagementteam en de peildatum.
Stap 5. Klik op Genereer rapport.
Stap 6. Exporteer het rapport naar excel om een beter overzicht te krijgen.