INHOUDSOPGAVE

Dossier

Om het dossier van de medewerker te raadplegen zoek je de medewerker eerst op via de zoekfunctie. Je kunt de medewerker opzoeken door een zoekterm in te vullen zoals (naam, geboortedatum, BSN en personeelsnummer) en te klikken op de gewenste medewerker.  

 

 

Overzicht pagina

In het tabblad “Overzicht” vind je de recente trajecten en alle relevante informatie over de betreffende medewerkers. 

 

Het gaat hier om de volgende gegevens:

  • De recente trajecten/ geschiedenis van deze medewerker. Middels de verschillende icoontjes is er een snelkoppeling voor notitie(s), taken en documenten;
  • De algemene gegevens van de medewerker;
  • Persoonlijke notitie(s);
  • Eventueel een tijdelijk verblijfadres;
  • Contactgegevens van de leidinggevende;
  • Het lopende dienstverband;
  • Eventueel een SFB of No Risk status. 

 

De Takenpagina

In het tabblad “Taken” is alle informatie te vinden betreffende de lopende taken: taken die nog uitgevoerd moeten worden en verstrekte taken. 

 

 

Op deze pagina is de mogelijkheid om één specifiek traject te tonen of de taken van alle (lopende) trajecten. Je hebt ook de mogelijkheid om gebruik te maken van de filter. Het is aan te raden om de filter “Alle eigen urgente taken” aan te houden. 

Het TrajectenDossier

In het tabblad “TrajectenDossier” kan je alle relevante informatie/documenten vinden betreffende een (lopend) traject. 

 

 

Het gaat hier om de volgende gegevens:

  • Xpert Suite documenten: hier kun je de documenten vinden die binnen XS gemaakt en opgeslagen worden.
  • Oproepbrieven: hier worden de oproepbrieven van een afspraak met de bedrijfsarts opgeslagen.
  • Geïmporteerde documenten: hier worden alle documenten opgeslagen die een gebruiker los upload.
  • Overzichtsdocumenten: 
    • Contactmomentenoverzicht: overzicht met hierin alle notities;
    • Overzicht voortgang: contactgegevens medewerker en Arbodienst;
    • Overzicht re-integratie activiteiten: hierin zijn alle activiteiten te vinden die te maken hebben met het traject, wie ze heeft uitgevoerd en wanneer dit is gebeurd;
    • Afsprakenoverzicht: overzicht met afspraken bij de bedrijfsarts.  

 

De dossier autorisaties

Indien van toepassing staan hier de toegewezen casemanager en bedrijfsarts die de dossiers kunnen behandelen. 

 

 

Berichten

Via de tab “Berichten” komt je terecht in de Veilig Communiceren omgeving. 

 

Meer over Veilig communiceren? Klik hier


Klantbeeld

In het overzicht klantbeeld zie je verschillende widgets met werkgeverinformatie.

Dit zijn:

  • Stamgegevens van de werkgever
  • Contactpersonen van de werkgever
  • Klantafspraken
  • Eventuele verzekeringen waar de werknemer op is ingesloten


Verzekeringen

Hier vind je informatie over de pensioencommunicatie en over de verzekeringen waar de werknemer op is ingesloten.