Inleiding

Met deze stappen kan je een overzicht uitdraaien over de regestratie van medeweker aantallen/FTA van een werkgever. Dit hiermee krijg je een inzichtelijk overzicht om de aantallen te registreren en inzichtelijk te maken in het werkgever dossier. 

Deze kunnen gebruikt worden voor facturatie via CMM, rapportage en het berekenen van verzuimcijfers.

INHOUDSOPGAVE

 

Stap 1. Ga in het nieuw beheer naar Organisatie en zoek de betreffende werkgever op.




Stap 2. klik bij werkgeverop het tabblad "Overzicht aantal medewerkers" en klik hier op "Toevoegen peiling aantal medewerkers"



Stap 3. Vul hier de gegevens in die je nodig hebt voor het juiste overzicht en klik op opslaan.


Je kunt hier ook nog gebruik maken van categorieen van medewerkers zoals voltijd, deeltijd en oproepkrachten.

Ook kun je hiervoor kiezen om de peildatum in het verleden te leggen om zo een verloop van FTE's vast te leggen per werkgever.