INHOUDSOPGAVE


Opvoeren en delen dossiers vanuit de werkgever

De dienstverlener kan normaal gesproken een dossier niet zien, tenzij met de klant wordt overeengekomen dat zij anoniem mogen zoeken.

 

Stap 1. Dossier delen.

Om een dossier te delen, zoek je de medewerker op. 

Je ziet in het volgende scherm een afwijkend icoontje wanneer het dossier niet is gedeeld. 


Stap 2. Deel de werknemer met de dienstverlener.

Deel de werknemer met de dienstverlener door op de naam te klikken. 

In dit voorbeeld nemen we Dhr. DJP Benders.

 


 

 


 

 



Anoniem zoeken door gebruikers dienstverlener

 

Als het dossier nog niet is gedeeld kun je door het ingeven van bepaalde zoekcriteria de medewerker toch vinden. Let er hierbij op dat je geautoriseerd moet zijn om te mogen zoeken in de datakluis van de werkgever. Onderstaande autorisatie moet ingesteld zijn, zowel voor degene die een dossier zoekt, om bijvoorbeeld te plannen, als degene die vervolgens verslagen gaat maken in dat dossier.



Stap 1. Log in als gebruiker met toegang tot anoniem zoeken.

Log in als gebruiker met toegang tot anoniem zoeken (via de daarvoor aangemaakte actielink datakluis stieken zoeken) en ga naar “Zoek een dossier in de datakluis”.

 

 

 

 


Stap 2. Geef de werkgever plus criteria in.

Geef de werkgever in, en 2 van de onderstaande 3 criteria:

  1. Geboortedatum
  2. Postcode
  3. BSN

 

 


Stap 3. Zoek de medewerker op en klik op het dossier.

 

 

Je kunt er dan voor kiezen om te delen zonder dat de werkgever dit te weten komt of voor volledig delen zodat het delen ook zichtbaar is voor de werkgever.