INHOUDSOPGAVE


Stap 1. Log in bij  Xpert Suite (XS), ga linksonder naar Beheer

Het nieuwe scherm Xpert Suite Beheer opent.



Stap 2. Klik in het linker menu op Organisatie.

Klik vervolgens op Werkgever toevoegen.


 


Stap 3. Vul alle gegevens in.

Verplichte velden worden aangegeven met *. Klik op Opslaan. De werkgever is toegevoegd.



 

Stap 4. Na het opslaan van de nieuwe werkgever opent een nieuw scherm. 


 

Vul de gegevens in:

  • Tab Organisatie: Hier kun je alle bekende informatie van de nieuwe werkgever invullen.
    De werkgevercode is nodig voor een aantal zaken, zoals een koppeling van XS naar een ander systeem van de klant en het inlezen van importsheets. Het is aan te raden te overleggen met Otherside at Work welke code hier ingevoerd wordt;
  • Tab Contracten: Hier kun je de financiële gegevens invullen, het kortingsmodel invullen en contracten toevoegen;
  • Tabel Label: Indien er labels zijn ingesteld kan in deze tab het gewenste label voor de werkgever worden ingesteld;
  • Tab Verzekeringen: Indien dit is ingesteld voor de klantinrichting kan op deze tab details over Verzekeringen worden ingesteld;
  • Tab Dienstverlening: Indien dit is ingesteld voor de klantinrichting kan op deze tab details over Dienstverlening worden ingesteld;
  • Tab Publiceren: Alleen zichtbaar als je een werkgever hebt aangemaakt en nog niet hebt gepubliceerd. Hier kun je, nadat de gegevens bij de tab Organisatie zijn ingevuld, de nieuwe werkgever onder de juiste groep plaatsen in de Organisatiestructuur;
  • Tab Werkgevergroepen: Hier kun je de werkgevergroep selecteren waar de nieuwe werkgever onder valt. Wanneer je het Xpert Suite Beheer scherm opnieuw opent, kun je via Organisatie de nieuwe werkgever zien wanneer je de structuur uitklapt bij Organisatiestructuur;
  • Tab Casemanagementteam: Hier kun je instellen welk casemanagementteam deze werkgever beheert;
  • Tab Vestiging: Het is mogelijk om één of meerdere vestigingen (locaties werkgever) vast te leggen. Voor de vestiging is het mogelijk om één of meerdere contactpersonen en adressen vast te leggen. Het adres vastgelegd bij de werkgever zelf hoeft niet ook als losse vestiging opgevoerd te worden. Dit adres wordt standaard als (hoofd)vestiging weergegeven binnen de lijst van vestigingen waar deze geselecteerd kan worden.